8 Haziran 2010 Salı

absurde.

ulan ne ilgi hastası bir hatun oldum.İlgi alıyorum devamlı almayıncada arsızlaşıyorum.Mesela telefonumda attıgım son mesaj ''beni seviyorsun beni yanında istiyorsun''.Kendimi bu şekilde tatmin ediyorum.Ama biliyorum işte karşımdakinin de düşüncelerini.
Neyse bugüne gelince. Babam benimle oğlan çocuğu gibi oynamaya çalışıyor izin versem güreşicek benimle.Sabah sabah onunla uğraştım birde.Daha doğrusu akşam akşam.Uyku düzenim içine sıçılmış , sifonda çoktaaan çekilmiş vaziyette.Sonra biraz kendime vakit ayırdımm.Morlaşmış , torbalı gözaltlarıma bakım yaptım.Dedim aynaya ne meymenetsiz solgun ölü birşey oldun sen ya..Çemkirdim bildiğin.Aldırmıyorum ayna arızalı.Neyse sonra gittim defile için kıyafet provasına mükemmel cici bi kıyafet dolabı gibi bir ev.Şimdi eve geleli saatler oldu,karnım acıkmaya başladı sabah 4te akşam yemeğimi yiyeceğim sanırım.O değil de blog yazmak bağımlılık yahu.İnsanlık görevimmiş gibi içimde bir vicdan azabı oluyor yazmayınca.Biliyorum biliyorum herşeyde olduğu gibi burayıda boşlayacağım.Ama yok bir süre daha var o olaya.
Neyse bugün çok minnoş çok cici bir ruh halindeyim.Saçmalayasım herkesi mıncıklayasım filan var.O yüzden şuan kedime acıyorum.
Gidip birşeyler tıkınayım da zıbarayım en iyisi.

night night :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder