13 Haziran 2010 Pazar

chocolate.


Ciddi ciddi göte gelmiş durumdayım.Suratsız anlamsız bir insanım suan.Ağlamıyorum gülmüyorum.Sürekli dumur olmuş gibi bi ifadeyle geziniyorum pişkin pişkin.Kendimi makarna cips ve çikolatayla mutlu etmeye çalışıyorum.Ve ben yaklaşık 9 aydır cips tarzı birşey yemeyen bir insan-dım.Buraya bile yazasım gelmedi günlerdir.Neler oluyor bilmiyorum ? Kendi içimdeki çatışmaların yüzünden olan bu halime öfkeliyim.Düşüncelerim yüzünden bu modumdayım.Hiç kimseyle kavga etmeyip söyleyemediklerimi , kendime söyleyip kendimle tartısıyorum.Anlamış değilim.
''what is goin' on ?''
O mükemmel kafası her bedene uyan bazardaki artist amcadan bile bıktım.
Neyin kafasını yaşıyorum ?? Neyden sıkılıyorum ?? Ne istiyorum ?? Kendim anladığım an sizede söyliycem.
i promise.
ihi.

2 yorum:

  1. ne istiyorum? neyin kafasını yaşıyorum? bu cevapları olaki bulursan yaz tamam mı?

    YanıtlaSil
  2. Birgün bende öğrenirsem dediğim gibi söz söyliycem.

    YanıtlaSil