24 Haziran 2010 Perşembe

Saçmasapan.

Araba kullanışından midem bulanmayan tek insan sevgilim.Sırf araba kullasından değil diğer insanların her huyu batar bana ama onun batmıyor.Başkasında olsa yüzüne bakmayacağım seyler onda hoşuma bile gidiyor.Ama ona söylemiyorum tabi bu tür şeyleri.Ben böyleyim kimseyi şımartamıyorum.Zaten ağzımdan cıkmıyor.Mesela dün, sabah olmuş biz anca uyucaz , tabi benimki küçük bir panda olup her saniye uyuduğu için o sızmadan seni seviyorum demek istedim.Söylemedim , sakladım o iki kelimeyi bile.Hiç söylemedim mi ? Tabi ki söyledim.Söylememem cekindiğimi göstermiyor zaten.Bazı seyleri fazla söylediğinde anlamı kayboluyor ben bunu istemiyorum ilişkimde,hayatımda.
Böyle cok fazla şunu yaşıyoruz bunu söyledi bana, söyle yaptım diye bahsetmek istemiyorum çünkü iğrenç bir yerde yaşıyorum ben.Yalan rüzgarının çekildiği ilk yer burası olmalıymış.İnsanlar dedikodu yapmak için , birşeylere burunlarını sokmak için yalandan yavşıyorlar bile sana.Çok acınası anlıycağınız.Tek bir lafımıı bile ciddiye alanlar olabilir , bu laf salak saçma insanların ağzında dolanabilir.Yani , eğer Bodrumda yaşıyorsan düşündüğünüz kadar özeliniz olmuyor.Her an hakkınızda laklak yapmaya hazır çingene potansiyeline sahip insanlar var.Hergün biriyle yüzyüze geliyoruz.Ama ben yeterince kendimi soyutladım insanlardan , ben ve çevremdeki çoğu insan kabuğumuza çekildik ve orda birbirimizle mutluyuz.Beni yaklaşık 18 ay önce bu ayarsız ve gereksiz insanlardan çekip kendi dünyasında yaşatan insanı belki bu yüzden de çok seviyorum.Beni kendi masalında yasattıgı için, yaşamımız sadece iki kişilik bir öykü olduğu için.Böyle döktürdüm de aslında burda görünen pamuk kıvamındaki romantikliğim yansımaz pek fazla kararlarıma , tavırlarıma.Ben hep odun olayım , karşımdaki mıçmıç olsunda az naz yapayım isterim hep.Fazla çekilmezim.Ben hep dırdır edip başını şişiriyim sen sus filan böyle biriyim ben. En cok sevgilime şaşıyorum bazen.Dır dır dır susmadan saçmalarım önce hiçbişey söylemez devam ederim patavatsızlıkta yaparım sonra sert bi bakışla adımı söyler hop susarım.Sonra yine devam eder güler yüzlülüğüne.Benim laflarımı çeken insanın evine sabır taşı dikiyorlarmış.Kuşlar söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder