7 Haziran 2010 Pazartesi

freak.

Saat başı sevgilime mesaj atıp onu eve geç kaldın diye uyarıp huzursuz etmekten zevk alıyorum.Televizyonu son ses izleyip evdekileri huzursuz etmekten de zevk alıyorum. Kendi huzurumu kaçırmaktanda zevk alıyorum.Ciddi ciddi hemde.Arıza mıyım neyim.Zaten geçenlerde duydum bizimkiler ben deliyim diye bana karışmıyorlarmış kendi halime bırakmışlar beni.Sevineyim mi,üzüleyim mi bilemedim.Hep böyle bütün grilerin içinde bir pembe ben mi cıkmalıyım.Bir anormal ben mi olmalıyım anlamadım.İstemdışı bile ne yapsam ''kaçık'' durumuna düşüyorum.Mesela şuan herkesin poposunda pireler uçuşurken benim feci derecede adrenaline ihtiyacım var.Kanım hızlanıyor yapacak birşey yok.

Ama acaba diyorum.. Cidden onlar haklı da ben kaçık mıyım ??
ACABA ??!! Biraz.. ??


Bırrak yaa kaçık,huzursuz,sapşal ve mutlu bir insanım ben.
Gerisi kimin umrunda :))

I'M THE WILD ONE BABE .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder