30 Haziran 2010 Çarşamba

Değişmeyen tek şey değişimin kendisi.



Bu gece herşey belli olucak.İnsanlar gerçekten değişebilir mi bunu görücem.Umarım değişimler göz önünde olur,yalansız.Bir insanın bazı huylarını değiştirmeye çalışmak çok yanlış ama bazen başka çözüm yolu kalmıyor işte.E tamam gülü seven dikenine katlanırda.Gülünde kendine düşen görevleri yapması gerekir.Dikenleri azaltmak gibi mesela.


Bazen diyorum herşeyin mükemmeline sahip olamam ki.Ama olay o değil aslında zaten mükemmel olsun istemiyorum ki sadece - daha iyi - olsun istiyorum.Ayrıca köpeğim yüzünden yazamıyorum şuan burnunu elimin altına sokmaya çalışıyyor.1sn devam edicem.


-heh ne diyodum.bu işler ,bazı değişimler hep daha iyisi içindir.Ama değişmeyecek insan daha kötüsünede hazırlıklı olmalıdır.Ben bir insan için birkaç değişimim olmasından rahatsızlık duymam , kendimden ödün vermediğim sürece tabiki.


neyse bahcede;rakı , balık , mangal yapıyoruz.






bon appetit hepinize,banada tabi :))




Ps:Hala tatil havasına giremedim ben yaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder