25 Haziran 2010 Cuma


Çok güzel duygular içindeyim,alışmış ve akışına bırakmış.Sikimdemi Dünya hessaaabı.neyse şimdi ilk başta demek istiyorum ki bütün erkekler aynı bok.İyi , kötü erkek yok.Hepsi aynı.Dışardan narin gözüken adam aslında tam bir odun olarak cizgili pijamalarıyla kanepede uyuya kalan bi su aygırına dönüşür.Önceden ettiğim kavgalarımızı şimdi en yakından duyuyorum.Erkek problemleri işte , daha doğrusu EGOsu.Pohpohlıycaksın sütünü eksik bırakmıycaksın ki seni tırmalamasın.Mesela yanımda kız bağırıyo çocuğa YETEEER! diye .. Onlara kızıp yazıyorum zaten bunuda. Sevgiliye değildi bu yazı :))



ha buarada sağım pembe önüm mavi solum yeşil arkam siyah.Rengarenk bir ortamda griyim ama o renkler benim için ahenkle dans ediyor ve bu bana huzur veriyorr..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder