6 Haziran 2010 Pazar

fantôme

Kendi sesimi bile duymayacağım kadar elektronik müzik istiyorum şuan odamda.Ve delicesine yanıp sönen ışıklar.Kimseyide istemiyorum yanımda yayılayım şöyle bir yere.Tavanda kocaman bir ayna olsun.Saatlerce yukarı bakayım istiyorum.işte o an hiç birşey düşünmemek istiyorum.bunu seviyorum ben.Yalnız ama kendimle dolu olmayı,kendimle arkadaş olmayı filan.En cok yaptıgım şeyde bu zaten.Aynadaki kız var ya , o en iyi dostum işte.
Yada;
Pariste olmak istiyorum şuan o yağmur kokan havasını koklayayım istiyorum balkonumda.Çıkıp tek basıma zevk aldıgım seyleri yapayım mesela.Louvre'u baştan sona gezeyim,bütün mağazaların altını üstüne getireyim,Channel'de beğendiğim bir elbiseyi küçük not defterime çiziyim , bir parkta oturup elimde kahvemle dergi karıştırayım istiyorum.
Yada;
Bir an önce Temmuz gelsinde sevgilimle bunları yapmanın tadını çıkarayım istiyorum.

Bunları yaşamak hayal etmekten bile güzel olsun istiyorum.
Yok yok çok şey istemiyorum aslında.

Bir avuç mutluluk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder