23 Temmuz 2010 Cuma

3 yanlış 1 doğruyu götürür,bu böyle.

Herif ben ona küstüğümde rahat ediyor ya.Ne biçim bi pişkinlik bu.Konuşmuyorum,kavga ediyorum hatasını anlasın diye kıçımı yırtıyorum , onun işine geliyor konuşmamamız.Daha rahat yapıyor yapacaklarını.Öyle bir insan ki bence sıkıldığı zaman kasten hata yapıp bu hale getiriyor bizi.2 gündür tek kelime konuşmuyoruz ve adamın sikinde değil.Ne mesaj ne bir arama.Birde yaptıklarıma değer diyorum.Hiçbir erkek onlar için kendimizden ödün vermemize değmiyor.Eskişehire gidecek ablam benide çağırdı uzaklaşsam iyi olur diyorum,sonra bu sefer suclu duruma ben düşücem diye gitmekte istemiyorum.Ama bakıcazz..Sadece anlamadığım şu ki neden sadece bana sana aşığım diyen adam böyle oluyor.Geçmişimi düşünüyorumda ondan önce herkes her dakika buluşmak plan yapmak isterdi.Bunun umrunda değil.Tabiki iyi seyleride var ama hataları onları bile kapatıyor artık.Korkuyorum açıkcası böyle devam ederse sevgim bitecek ve ona katlanıcak büyük bir güç kalmayacak diye.Ne demişler üç yanlış bir doğruyu götürür..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder