4 Temmuz 2010 Pazar

Hassiktir.


Feci kıskandım.İlk defa bir dişiyi bir dişiden kıskandım.Çünkü bahsedilen 'dişi' benim konumuma geçmeye başlıyor. Ve çevremin ona 'ben' gibi davrandığını hissediyorum.Yada öyle davranıcaklarmıs gibi.Böyle sonra o kızı her konuda 5e katlayabileceğimi bildiğim için susuyorum.Ama sinir bozucu bişey.Yerime gecmek derken insanların beni onunla aynı keseye koyma potansiyeli olması.Yani öyle bir durum yok suanlık,ama ya olursa ? Emin olun bahsedilen bayan kırk takla atar benim asla yapamayacağım ev işlerini onu bunu yapar hop benim pabuç dama.Böyle konuştuguma bakmayın kafamda kuruyorum belkide.Mesela şunuda kuruyorum.Tarot baktırdım geçen,ben cesaret edemiyormuşum vazgecmeye ,karşımdakinin yalan söyleme huyu varmış,şu sıralar hayatında yokken beni öğrendiğimde cok üzücek seyler yapıyomuş filan , ondan diyorum ki ya şuan karşı cinsiyle aynı odada başbaşaysa.one night standler filan başladıysa.Şu tarot marot bunun kafasından cıkamıyorum.Bide bildiğimiz şeyleri bide onların ağzından duymak için baktırıyoruz -da bu sefer aklımda kaldı bu.Genelde bir kanıtım olmadan aklımda kurduklarım cıkmaz.Ama bir ipuçu varsa kesin doğrudur düşüncelerim.Herneyse.Bugün feci yoruldum.Yarında yorucu olucak.50lik 40 lık 30luk kadınlarında oldugu bi defileye cıkıyorum ya berbat bir durum.Hergün prova bi bok anlamıyorlar yürüyüşlerden karıştırıyorlar filan.Bide tasarımcı var tabi öyle yürümeyin , ooof sunu yapmayın havalarında.Ayakkabımın topuğunu kulağına sokmak burnundan cıkarmak filan istiyorum bazen.Bide provada tam yürürkende sacma sapan sürekli benim mesaj sesim gelio bende merak ettim kim diye düşündüm ihtimalleri kafamda şu şu söyle demiştir filan diyorum biranda topuğum parkeyi deldi düşüyodum.Onu geçtim mesajlarda benim telefonuma gelmemiş ayrıca.Önüme baksam iyi olabilirdi , bileğim hala acıyor.Biri bana feci beddua ediyor galiba bugünlerde ? Kim lan o!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder