3 Temmuz 2010 Cumartesi

yazmasam ölürdüm.

şuan neden mi nefret ediyorum ?

*Lanet klimanın açtığım an odayı bu gibi yapmasından,kapatıncada pişmemden.Ayarlanmıyo canım benim beni ayar etti.

*Yarın yanımda gezdirmem gereken mankenler olduğu için canımın cektiği makarnayı gidip yiyememem.

*telefonumun çalmaması.

*sürdüğüm ojelerin kırmızısının cart kırmızı olması ve yazarken gözümü alması.

*Dışardan gelen müzik sesleri.Dj kimse kafasına sıkmak istiyorum.

*Zorla güzellik yarışmasına sokulmam.

*Önüme baktığımda keyfimi kaçıracak derecede dağınık bir oda görmem.

*şuanda telefonumun çalması ve arayanın beklenen insan olmaması.

*Telefonu kapatmama ragmen bütün dikkatimin dağılması.

*Ve bu yazıyıda istekli başlayıp , isteksiz bitirmem.


Yok annem tıkandım , ilham perilerim tuvalet molasında heralde.


WHY SHOULD I TİDY MY ROOM WHEN THE WORLD'S IN SUCH A MESS ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder