2 Temmuz 2010 Cuma

Pink Poodle


Ulan ne romantik bir blog oldu bu.Hop başa sarıyorum o zaman.Hayatımın anları tam videoya çekip akıllı tv'ye yollamalık.Kız telefonuna tekme atıp tekneden denize düşürdü ya,üstelik parkta oynayan türbanlı taklidi yaparken.sonra elim kolum dolu merdivenlerden düşüyodum az daha. Köpeğim ağzımı yüzümü yalarken suratıma hapşurdu.Annem sarhoş gelip dondurmasını yatağıma düşürdü.Çocuk gibi azarladım kadını.Ayrıca hay bayılmaz olaydım yoğurt ve meyve yemekten bıktım artık.Annem sürekli odama yoğurtla karıştırılmış meyve getiriyo kusucammm. Ve sürekli tam odama geliyorum dolabın önüne geciyorum giyinicem camdan dışarı bi bakıyorum.Teyze ve bi amca oturmuşlar balkonlarına etrafa bakıyorlar.Hassiktir diyorum,ben sabah camı kapatmışmıydım giyinirken ? Bir dedenin hayallerindeki fantezileri süslemek istemem açıkcası.Yolda yürürken laf atanlarda cabası.Herif direk ''Buda 2 metre galiba,maşallah'' dedi ya. İyi tamam uzunuzda nedir bu kibarlık baylar.Git gide soğuyorum karşı cinsimden.Hepsi gözümde apaçi arkadaşım.Hepsi internette dolaşan komik resimlerden farksız gözümde.
Allaaaşkına bi silkelenin lan.Ha birde köpeğimi pembeye boyayıp tıntın parisin sokaklarında gezmek istiyorum ben,evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder