14 Temmuz 2010 Çarşamba

Geri ver kalbimi.

O beni yalanlarıyla besledi,sevgisiyle değil. Buz gibi yanlızlık koydu içkime.En başından beri! Sevgisizlikle suladı her gece.Sımsıcak dudakları aslında buz kesmişti,biliyordum.Zamanın gidişhatını bozmak istemiyordum.Geleceği görüyordum her ''seni seviyorum'' deyişinde,onsuz kalıcağımı görüyordum gözlerinde.En çok hissetmek istediğim eller gerekmediğinde değmedi elime , gerektiği zamanı boşversem bile..Aylarca iğneler batırdı kalbime.Küçük küçük delikler oluştu önce.Şimdi orası paramparça.Elimden geldiği kadar onun oldum , gittim ellerimle sonunu bile bile küçücük kalbimi avuçlarına sığdırdım.O ne yaptı ? O kalbi sonsuza dek saklayacağını söyleyip bir rafa koydu.Yerini bile hatırlamıyor şuanda.Çünkü değersiz,sadece kan pompalıyor.Onsuz öleceğimi bile bile kaybetti kalbimi.Keşke aldığında avuçlarının arasına istemiyorum , göze alamıyorum , Al götür ben onu parçalara bölecek kadar güçlüyüm deseydi.O zaman belki vazgecerdim sevmekten.Ama verdim en büyük aptallıkla sende onu öyle bir kaptın ki elimden , sımsıkı saklayacaksın sandım.Yanıldım;dün gibi,bugün gibi.Şimdi geri istiyorum onu!Geri ver kalbimi!Öpüşlerimi,sarılmalarımı!Hepsini geri ver!!Şimdi birtek beynimle başbaşa bırakıyorsun beni.Mantığım seni affedebilecek kadar duygusal değil.Git bul kalbimi gerektiğinde saklamayı bilemedin,şimdi git bul ve at.Çünkü senden sonra ne akla ihtiyacım kaldı,nede kalbe..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder