2 Temmuz 2010 Cuma

Be mine or make me yours ?


Geçmişi olmayan adam.Sen arkadasında durabilecek misin sözlerinin ? Değer verecek misin sözlerime ? İlk beni sonra kendini düşünebilecek misin ? Vazgeçebilecek misin benim için ? Hadi gidelim burdan dediğimde gelebilecek misin düşünmeden ? Uyuma dediğimde benim için uykusuz kalıp güneş doğana kadar konuşabilecek misin benimle ? Sıkıca sarılabilecek misin bırakmayacakmış gibi ? Kal diyebilecek misin ben giderken ? Benim sesimle gözlerini kapatıp,sesimle açabilecek misin ? Bırakma dediğimde asla bırakmıycak kadar sıkı tutabilecek misin ellerimi ? Gel dediğimde düşünmeden koşa koşa gelebilecek misin ? Zorlamadan sevebilecek misin beni ? Hata yapmadan yaşayabilecek misin ? Başını yastığa koyduğunda aklındaki tek insan yapabilecek misin beni ? Yalansız kurabilecek misin cümlelerini ? Hayır,yapamayacaksın...Bu yüzden hep uzaktan izlemekle kalıcaz birbirimizi.Sen bana bakacaksın , ben sana..

Ama birbirimizin kalbine erişemeyeceğiz,dudaklarımız bir daha asla değmeyecek birbirine..

Zamanla masalımız tozlu rafların en tenha köşesinde açılmadan durucak.Çünkü hakettiğimiz bu.

Kalmanı isterken GİT dedim.Seninde hak ettiğin bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder